Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Grup TerminaL-ist @ Edebi Cafe - Bar - Kadıköy - İstanbul

  • Synthesizercı • 1 Temmuz 2005 00:00 • #608274
    Dün geceden izlenimler: Yine coştuk, yine coştuk, yine coştuk!!! Bu çocuklar dinleyiciyi nasıl eğlendireceklerini çok iyi biliyorlar. 5.yıldönümlerinin gecesine denk gelmişiz bir de; akreple yelkovan tam 12'de buluştuğunda bir kıyamet gitti ki; görülmeye değerdi. Bir de şansa doğum günü vardı. Pastalar geldi, boş bardaklar gitti, yenileri doldu.....

    Kendi besteleri dışında neredeyse hiç derleme çalmayan Ter.m(i)nal-ist; Barış Manço, Cem Karaca ve Kazım Koyuncu'yu da ikişer şarkıyla anmadan geçmedi. Bu davranışları pek bir hoşuma gitti doğrusu ;) Bir kez daha takdirlerimi toplayan Ter.m(i)nal-ist gelecek vaad ediyor! Devam çocuklar, Devam Ter.minal. ViVa TeR.m(i)NaL !!!

    PS: Pek sayın bekçimiz, dejenere türkçenin kahrolması konusunda sitemizin gösterdiği hassasiyete az önce bir kez daha hayran kaldım. Ancak her "Ter.minal" kelimesinin "Ter.m" ekini çöpe attığı için yazıyı bir türlü jenere(!) türkçeye uyduramadım ve bu "noktalı" çözümü üretmek zorunda kaldım. Bu grubun ismini düzgün yazabilmek adına düzgün türkçe için yazılmış olan bu scripti noktalarla protesto ediyorum :) ............................................................................................
Bu konunun tüm mesajları