Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Duman Konserleri :: Türkiye Turnesi

  • adige1010 • 21 Temmuz 2005 00:00 • #608963
    bu erdek'de (yaşıyanlar ve tatile gelenler) bu işden anlamıyor anlaşılan duman gibi bir grup ayaklarına gelmiş ve bedava fakat insanlar kumsalda ve çay bahçelerinde oturmayı tercih etmişler ayıp ya hemde çok ayıp duman 2004'de gönen sanat-cafe&bara geldiğinde daha fazla insan vardı konserinde vede (biletler 20.00 ytl idi)her neyse yinede biz çok eğlendik iyiki varsın dumannnnn
Bu konunun tüm mesajları