Teori bilgisinin yerini hiçbirşey tutamaz. Pratik ayrı teori ayrı. Pratik elbette yapılmalı. Ama sadece pratikle teknik bi davulcu olamazsınız. Ben kaydoldum. Gitar çalsam da teknik olarak temel bazı şeyleri bilmek gerekiyor bence her enstrümanda...
Hayırlısı olsun, devamı gelsin.
Ne yalan söyliyim, uzun zamandır beklediğim ve eksikliğini hissettiğim bişeydi.