bu yarışmaya bizde katılacaz.ama bu para olayı saçma.sonuçta bu bir organizasyon ve sizde her organizasyonda olduğu gibi sponsor bulabilirsiniz,para konusunda grubuma fazla koymıyacak,ama ya parası olmayan veya veremiyecekolan gruplar nolcak,ya abi türkiyede müzisyenlerin çoğu 3-5 kuruşa çalıyor.birde rock müzik yapıyorsa o adam zaten karnını zor doyuruyor.birazdaha insaflı olmanız dileğiyle.ve ülkedeki bütün gruplara başarılar,arkadaşlar umarım emeğinizin karşılığını alırsınız..!