Yarışmanın Neden yıllardır hep paralı yapıldığı konusunda bi bilgisi olan var mı?? yani Bu bi StreetBall turnuvası değil ki, para toplanıp karşılığında Forma falan verilmiyor. Tamam çok büyük bi rakam değil belki ama neden toplanıyor bu para?? Zaten organizasyonun yeterince sponsoru var , yeterince desteği var. Neden? Gerçekten bu organizasyonu Amatör Gruplar için mi yapıyorsunuz ? Toplanan para dereceye girenlere dağıyılacakmış! Tahmini toplanacak rakamı düşünürseniz sırf dereceye girerek bi albüm çıkartabilirsiniz!!! A birde tabi afişler, tesisat sahne ulaşım giderleri falan var...!! Boğaziçi Üniversitesi'ni arkasına destek alan Battle of the Bands organizasyonunun ne korkusu varda gruplardan 50 YTL toplama ihtiyacı duyuluyor.. Her yarışmada , her organizasyonda kar amacı vardır , bu bir gerçek.. ama Battle of The Bands bu yarışmalar içinde ki En Karlı Yarışma!!!