Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Battle Of The Bands 2005 - Radyo Boğaziçi - İstanbul

  • tifo_rock • 10 Ekim 2005 00:00 • #610451
    grupları tebrik ederim. her grup için yorucuydu.cunku sabah 9 da grupları getirip te anca saat 2-3 sound check e cagırılması hem sinirleri gerdi hemde yorgunluk yaratı. ayrıca sound checek o kdaar beklenmesine ragmen sadece 10-15 dk verilmesi de ayrı bi rezillikti bence. cook vasat bi organizasyon oldugu kesin . va bana gore hak edenlerin 2. ve 3. olmaları beni uzdu acıkcası. Yine de herkese başarılar.


    www.gri-ff.com
Bu konunun tüm mesajları