Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yavuz İçin Blues @ Old City - Taksim - İstanbul

  • FlashRoyal • 15 Ağustos 2005 00:00 • #610804
    Yavuz Çetin'i anmak için uygun bir yer olmadığını düşünüyorum.Her zamanki gibi Mojo'da neden yapılmıyor belki yapılıyordur!


    Mojodada yapılıyor her sene. Ancak anma gecesi için kapıda 15 milyon alıyolar. Tüm bir gece Yavuz Çetin parçası çalınmadan tamamlanıyor. Gecenin sonunda sahneye duman çıkıp kendi parçalarını çalıyor. Ve en son mojonun işletmecisi çıkıp 'Sakın yanlış anlamayın gecenin gelirleri Yavuzun ailesine değil mojoya kalıyor' deme gibi bi pişkinlik yapıyor falan filan. Açıkçası Yavuz Çetini anmaktan başka herşey yapılıyor.
Bu konunun tüm mesajları