Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Demo :: Deneme / Yanılma - Şahin Yalabık

  • CYRUS • 25 Ağustos 2005 00:00 • #611039
    Vokaldeki detonasyonları bir tarafa bırakıp sadece besteler üzerinde konuşursak oldukça akıcı olduklarını düşünüyorum. Sözler köşeli şekilde kullanılmak istenmiş ancak tam oturmamış gibi geliyor kulağa... Sözler ve besteler aynı anda yazılmış gibi hissetmeme ve özellikle bu durumda sonradan başka sözler yazılmaının çok zor olduğunu bilmeme rağmen özellikle "Yine de..." adlı parçaya yeniden söz yazılmasının iyi olacağı kanaatindeyim. Herşeye rağmen güzel çalışmalar, umarım istediğiniz başarıları yakalarsınız.
Bu konunun tüm mesajları