sadece fikir versin diye yapılan bir kayıt neden insanların beğenisine sunulur ki!? herkes bilgisayarda birşeyler yapsın, versin piyasaya; geri kalanlar da "şöyle güzel olmuş" "böyle başarılı", "ooo çok güzel" diye onları pohpohlasın diye mi?
Risk adlı cover grubu nedir ki bir kere!? Albümü çıkmış, tanınan bi grup mu? Hayır, adı üstünde cover grubu. Şahin Yalabık'ı kim tanır? Adı sanı duyulmuş bir grubun bir elemanı bir şeyler ortaya çıkarsa, o da burada haber olsa anlarım da, bu nedir?
Ondan sonra "neden insanlar olumusuz eleştiri yapıyor!?".. E, yapmasınlar da ne yapsınlar!?