müzisyen arkadaşlarım gitti..gerçekten kötüymüş yani.yiğit kusura bakma ama kötülermiş be abi..bende o yüzden hiç uğramadım..böcükte müzik dinlemek daha keyifliydi..(bu arada böcükte konser alanının tam karşısında bi bar) yani ayaklarım iki adım öteye gidemedi.ama kutlarım böyle bi olaya kalkışmak bile güzel bişey