Arkadaşlar tüm olumsuzlukları ben "Yiğit Nişancı" olarak üstleniyorum, şartların ne şekilde bilmeden böyle yorumlar yapılması çok normal, ha mükemmel bir olay başarmış olsak da muhakkak olumsuz yorumlar olacaktır,
-ki eksiklerimiz vardı-
her zaman da olacaktır,
polemiğe gerek yoktur, Bu şartlarda daha iyisini yapabilecek olan var ise yardıma çağırıyorum gerçekten: "elimizden tutun, bizi rock'n coke yapın lütfeeeen" :D
bundan güzel günlerimiz olacak, umutsuzluğa kapılmak son derece sakıncalıdır ;)