Arkadaşım izinler şunlar bunlar formaliteler konusunda gerçekten fazla bi şey bilmiyosunuz, lütfen konuşmayın. Gerçekleri bilmeyenler sizin yüzünüzden olayı yanlış anlıyorlar. Belediyenin destekeldiği bir etkinlikte hiç kimseden izin almaya gerek yoktur, çünkü izin alınması gerekli olan mercii zaten belediyenin ta kendisidir, şikayet gelirse büyük şehir belediyesinden bir ekip gelir ve ses ölçümü yapar, eğer ses sınırların üstünde ise sınırlara indirilir ve ceza yazlılır...
pazar günü orada yapılan müdahele tamamen işgüzar bir polis memurunun işidir. Uzatmaya gerek yoktur.
sorunlar çözülecektir, yüzümüze çekinmeden bu kadar açık konuştuğunuz için de sizleri en iyi dostlarımız ilan etmemiz gerektiğini düşünüyorum, "dost acı sölermiş"
bok atmanın dayanılmaz hafifliğiyle alakası yok yani ;)