Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

1.Karşıyaka Rock Festivali @ İzmir

  • kanaryam88 • 12 Eylül 2005 00:00 • #611957
    kim nederse desin beğenen beğendi eğlenen eğlendi kardeşim...ben gayette eğlendim. izmir için gerçekten çok iyi bir organizasyondu umarım bu yapılan eleştiriler organizasyonu yapanların hevesini kırmaktansa onları dahada hırslandırır ve bu festivallerin devamı, daha da iyileri olur.tebrik ederim valla bence gayet iyiydi aksaklılkar hatalar tabi ki olacak nede olsa bu bi ilk.ayrıca çıkan tüm gruplarıda tek tek tebrik ederim kolay iş değil yaptıkları...
Bu konunun tüm mesajları