Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

1.Karşıyaka Rock Festivali @ İzmir

  • heXe • 12 Eylül 2005 00:00 • #611958
    "insanların aileleri ile birlikte geldiği, yanıma çocuk arabalarının parkedildiği, gitarların ve vokallerin doru dürüst duyulamadığı, karşıyakalı tiki gençlerin ortam yapmaya geldiği, oğlan çocuklarının cool takılmak maksadıyla sahne önüne gelmeye bile tenezzül etmediği, pogo yapmaya çalışan bir kaç gencin birbirlerinin ağzını burnunu kırdığı, herşeyiyle eksik bir festival, hiç olmamış, 3-5 bişeyler verseydik te şöyle adam gibi grupları getirselerdi "

    ne de çok sever şu insanoğlu eleştirmeyi..bilip bilmeden, körü körüne, yapıcı değil de yıkıcı şekilde, karşısındakini hiç düüşünmeden, sirf kendi egosunu tatmin için...
    yapmayın arkadaşlar,kaçınız biliyor bu organizasyon için kaç kişi ne kadar emek harcadı??uzaktan gazel okumak kolaydır,kaçınız böyle bi işe soyunma cesareti gösterdiniz???bunu yapan arkadaşları ve o sahneye çıkma cesareti gösteren arkadaşları bi tek alkışlamak düşer hepimize..beğendiniz beğenmediniz o sizin bileceğiniz iş...ama arkadaşlar eleştirirken lütfen biraz insaflı davranın,yapıcı olun biraz..daha iyisinin yapılmasını hangimiz istemeyiz ki?bu durumda da yiğitle konuşup fikirlerinizi paylaşın,destek olun izmirock ı geliştirmek için...ayrıca yiğit'in dediği gibi bu işin prosedürünü bilmeden konuşmayın,içinizde çok kırıcı olanlarınız var...bardağın biraz da dolu kısmını görmeyi deneyerek böyle bir geleneği,organizasyonu izmir'e kazandırdıkları için izmirock organizatörlerine teşekkür etmeliyiz..
    ben şahsen ordaydım ve görevliydim,bazı eksikler tabii ki vardı,en mükemmel organizasyonlarda bile oluyor aksamalar bi takım eksiklikler,ama yine de oldukça iyi olduğunu söylemeliyim,kendi şahsım adına şunu söyleyebilirim ki çok eğlendim..
    bu arada yukarıda yazısını alıntı yaptığım arkadaşıma seslenmek istiyorum;sen şu ana kadar izmirde böyle bir olay gördünmü??tiki insanlar dediğin şahısların oraya girmesini engelleyemezsin,ya da ordaki yaş ortalamasına sınır getiremezsin,bu herkese açık bir olaydır o... eleştirirken biraz daha insaflı,daha mantıklı ve daha objektif ol;)

    bir sonraki izmiRock'ta görüşmek dileğiyle...
    ;)
Bu konunun tüm mesajları