Muhtesem bi konserdi arkadaşlar, gelenler zaten şovu seyrettiler, artı zemin yapılmış ve harikaydı izleyenler hopladılar zıpladılar kendilerinden geçtiler,gelmeyenlere nispet olsun :P Şebnem Ferah ve ekibine, YTÜ Mezunlar Derneğine ve üyesi olduğum YTÜ Müzik Klübüne bu geceyi bize yasattıkları için sonsuz teşekkür ederim..