"1- enstrumantel bilgisi olan insanlar dijital ortamda muzikleri hazırlıyor körempele yapılan bir iş değil bu."
müthiş bi armoni bilgisi, dehşet müzisyen kulağı, köşe metronomlar, kağıtlara sığmayan repertuar.... müzik bilginizi ayakta alkışlıyorum. (bi de enstrumantel bilginiz mi var yoksa enstruman bilginiz mi var? sözsüz eser bilginiz mi var yani çözemedik..)
amacım emeğe saygısızlık etmek değil. ama bu işi bu kadar da abartmayın. sizin bilgisayar başında uğraştığınız işi, biz bir konserde canlı enstrumanlarla ortaya koyuyoruz, terliyoruz, yoruluyoruz, dijital ortamdan az da olsa uzaklaşıp insan yeteneğini sergiliyoruz.
neyse sizinki de bi emek sonuçta. tebrikler yine de.
başarılar saygılar sevgiler..