Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ömrüm Parklarda Geçti'den Yeni Demo

  • Kara_Koyun • 6 Ekim 2005 00:00 • #613172
    Garaja verilen demoların çoğuna oranla güzel.. Pek yorum yazılmamış da bişiler yazayım dedim.. Davullar çok tatlı olmuş, belirgin bir tarz olması da güzel birşey. Vokal biraz acayip olmuş, belki kasıtlı kirli bırakılmıştır ama pek olmamış bence.. Genel olarak güzel. Tebrikler!
Bu konunun tüm mesajları