Garaja verilen demoların çoğuna oranla güzel.. Pek yorum yazılmamış da bişiler yazayım dedim.. Davullar çok tatlı olmuş, belirgin bir tarz olması da güzel birşey. Vokal biraz acayip olmuş, belki kasıtlı kirli bırakılmıştır ama pek olmamış bence.. Genel olarak güzel. Tebrikler!