Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ömrüm Parklarda Geçti'den Yeni Demo

  • bluesbaser • 6 Ekim 2005 00:00 • #613174
    davullar karman çorman yani yazılım mı yoksa canlı davulmu anlam veremedim.Brass sectionlar ayrı bi hava vermiş parçaya ama sözlerden ufakta olsa birşeyler anlamak isterdim.ne diyo ne anlatmaya çalışıyo anlayamadım, kusura bakmayın.basın tonu arkadaşımın kendine aittir , fakat bence basını çıkar gitarı var sadece çok mid ve treble tonlar var ama ne olursa olsun türkiyede albüm işi yapmak ve bi sürü adamla uğraşmak gerçekten ciddi biş ve gerçek bi cesaret .Ne diyeyim yolunuz açık olsun
Bu konunun tüm mesajları