Üç şarkıyı da dinledim, bir hayli kaliteli müziğiniz. Tebrikler doğrusu. Çok sevdim, herhangi bir şey söylemeyeceğim.
Tek bir eleştirim var, o da daha iyi olsun diye. (Ki benzer sorunları yaşayan bir vokalist olarak söylüyorum bunu da) Vokalistiniz daha çok çalışmalı. Prozodi üzerinde yoğunlaşmalı. Bu arada imla hataları da var, düzeltmek gerekli bu tip şeyleri. Bir örnek:
"işkenceyi istiyen ben" gibi bir cümle geçiyor Zulüm adlı şarkıda. Ama "istimek" diye bir fiil yok Türkçe'de. "istemek" var. Bence önemli konu.
Genel olarak bir hayli beğendim, tebrikler. İyi çalışmalar.