Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ömrüm Parklarda Geçti'den Yeni Demo

  • sdqantaris • 7 Ekim 2005 00:00 • #613177
    Üç şarkıyı da dinledim, bir hayli kaliteli müziğiniz. Tebrikler doğrusu. Çok sevdim, herhangi bir şey söylemeyeceğim.

    Tek bir eleştirim var, o da daha iyi olsun diye. (Ki benzer sorunları yaşayan bir vokalist olarak söylüyorum bunu da) Vokalistiniz daha çok çalışmalı. Prozodi üzerinde yoğunlaşmalı. Bu arada imla hataları da var, düzeltmek gerekli bu tip şeyleri. Bir örnek:

    "işkenceyi istiyen ben" gibi bir cümle geçiyor Zulüm adlı şarkıda. Ama "istimek" diye bir fiil yok Türkçe'de. "istemek" var. Bence önemli konu.

    Genel olarak bir hayli beğendim, tebrikler. İyi çalışmalar.

    Saygı, sevgi.

    Onur
Bu konunun tüm mesajları