yapmayın arkadaşlar tabii ki freddy bir efsaneydi.ama freddy'de queen'in devam etmesini isterdi.ortada rock adına o kadar aibdik gubidik grup varken queen gibi efsanelere ihtiyacımız var.ayrıca paul rodgers rock aleminin en iyi vokalistlerinden biridir.free ve bad company gibi gruplarda söylemiştir..şans eseri tv'de yeni hallerini seyrettim gayet iyiydi.bence bundan daha iyi bir seçim olamazdı..