Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Queen'den En Sonunda Bir Albüm :: Return Of The Champions

  • queenemre • 10 Ekim 2005 00:00 • #613312
    böyle bişey bekliyordum ben. queen fanı olarak beni buruk bir sevince iten bir projeydi bu konserler ve bu albüm. eğer gerçekten john deaconda olsaydı %100 desteklerdim ancak böyle olmaz. hergün internetten bir dolu queen konseri indiriyorum ancak bu konser turnesini ve albümünü indiresim gelmiyor. ancak canlı canlı izleme imkanı bulursam brian may ve roger taylorı görmek olur amacım. neyseki queen + paul rodgers adı altında çıkan bir albüm. sırf queen albümü olsaydı kan kusardım. fanlarının bu hassasiyetinide biliyorlar neyseki. bu arada bu albümü boşverinde brian may freddie'yle yapılmış hiç yayınlanmamış parçaların aranje edilip yeni bir queen albümü olarak yayınlanacağını açıkladı (made in heaven gibi) benim için asıl şampiyonların dönüşü o olacak!!!
Bu konunun tüm mesajları