Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Queen'den En Sonunda Bir Albüm :: Return Of The Champions

  • MnemosynE • 10 Kasım 2005 00:00 • #613314
    uzun yıllar sonra hala Queen dinlerken içim titriyormuş,bunu bayadır tatmamıştım...Freddie olmadan hiçbir zaman gerçek Queen olamazlar...Ama aynı şey diğerleri içinde geçerli olurdu Freddie'nin yerine başkası gitseydi...Onlar Freddie'nin vasiyetini yerine getiriyorlar...Show devam etmeli,geride kalanlarla...
Bu konunun tüm mesajları