Seneye bnde samsundayım aama bu sene gelemıcem
seneye yıne aynı oraganızasyon 6. kez yapılırsa orada sahne alıcas
grubumusun adı justıce of guillotine
grup arkadasım 19 mayıs ısletme 1. sınıfta okuyo seneye bnde oradayım..
bu sene sahne aLacak tum gruplara basarıLar dılıyOrum
..