o gece davul solo sacmaliklarini baslatan bendim ve amacim bir bardak bira degil sadece milletin eglenmesini saglamakti ama gelin görün ki herseye b.k atan zihniyet yine raat durmuyo.. o gece elektrikler kesildiyse bunda organizatörlerin sucu nedir?!! bütün beyoolunda elektrikler kesikti ve yapicak hicbi bok yoktu.. müzigimizin o gece sayesinde geriledigi falan yok bok atarken biraz daha mantikli olmaya calisin saygilar(!)