daha saygiya saygi duymayan biriyle ne tartisiyorum ben.! o geceki tek bildigim sey baslattigim seyden cogunlugun memnun olmasiydi... bana elektrik kesilmesi ve organizasyon dandikligi hakkinda nasi bi iliski kurdugunu anlatirmisin? taam bi konserde biri osursa organizatörden bilinir ama o geceyi organize adam yakin arkadaşim ve ne kadar yirtindigini ben biliyorum biraz insaf yaa.. empati kur biraz senin bu kadar uğraşip organize ettigin konser böyle son bulsaydi ya.......?