Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah & Duman & Teoman @ Yılbaşı Partisi - Lütfi Kırdar - İstanbul

  • N_I_R_V_A_N_A • 2 Ocak 2006 00:00 • #615169
    Aslında oldukça iyi bir organizasyon oldu. önce çilekeş, onları canlı izlemek lazımmış. oldukça iyi bir sound, harika bir sahne performansı. çilekeş bu yılbaşı organizasyonunun en iyi grubuydu. Çilekeş den sonra Hayko Cepkin. Nasıl bir çıkış nasıl bir iniş. Hayko'nun tarzı belli, cismi belli. bu kadar protestoyu hakedecek başka isimler yok muydu sizce de? Hayko katliamından sonra Duman... Duman'ın kayda değer tek albümü ilk albümüydü. yani son albümünde coşacak, zıplayacak tek bir şarkı yok. ve dumanla yılbaşına girmek Countdown ın en kötü olayıydı.. ve ardından Teoman. Neden Teoman'ı da Hayko Cepkin'i gönderdiğiniz gibi gönderemediniz? Sebep biri Türkiye'nin en iyi rockcılarından biri olarak kabul edilmiş, yaptığı piyasa müzikle hergün daha fazla poplaşan Teoman, diğeri de kötü ya da garip bir tarz olmasına rağmen inandığı müzik türüne sonuna dek sahip çıkan Hayko Cepkin. Teoman böyle büyük bir organizasyona kafa bir dünya geliyor, içmiş, sesi çıkmıyor. iğrenç bir böğürtüden başka birşey gelmiyor. Lütfü Kırdar'da Teoman'la müzik katliamı yaşanıyor ve kimse Teoman'a bir dur demiyor. İlginç! Teoman artık çöküyor! ve... gecenin finali. Şebnem Ferah. mükemmel bir çıkış , mükemmel bir sahne... hayranlıkla izledik. gecenin sonlarına doğru Şebnem Ferah'ın son bir saatlik garipliğinden bahsetmeye gerek duymuyorum.. Bu gariplik , ya da bu samimiyet bırakın oraya gelenlerle Şebnem Ferah arasında sır olarak kalsın.. Çok güzel bir geceydi. Geceyi en Başta Teoman ve daha sonra Hayko Cepkin katletsede, Dumanla ortalık monotolaşsada , geceye Çilekeş ve Şebnem Ferah damgasını vurdu.. Herşeye rağmen Güzel ve herşey düşünülmüş bir organizasyondu. Herkesin Yeni Yılı Kutlu olsun.. müzikle dolu nice mutlu yıllara...
Bu konunun tüm mesajları