yılbası organizasyonları arasında şöyle bi kıyaslanacak olursa en iyisi buydu bence .. organizasyonun bizzat fiyatı biraz tuzlu olmasına rağmen gece muhteşemdi. ama yılbaşı gecesi tüm partilerin zımbırtıların fiyatı genelde böyleydi.. tabi taksimde abazalara gücünüzün yeteceğine inandıysanız orası da gayet makuldu. sahne performanslarının değerlendirilmesi olayına girmicem, amaç eğlenmekti çünkü. her birinin gayet başarılı olduğunu düşünüyorum bu konuda (özellikle duman ve şebnem ferah!)
kaçıranlar için üzgünüm.. :)