ne söylenebilir ki..bu adamı böyle bir müzisyen olması ve bizim topraklarımızda can bulması çok kolay olabilecek birşey değil.bir düşünsenize..hergün binlerce yüzbinlerce insan doğuyor..ve birtane daha neşet ruacan çıkmıyor..erkan oğur çıkmıyor..ismail soyberk çıkmıyor..adını söylemediğim daha nice gerçek sanatçıları tenzih etmemiz gerek...neşet ruacan olmak kolay değil..ama bu insanlar yok olmadan değerini bilmek gerek..ve bu akşam bunun için orada olacağım..siz de orada olmalısınız..