sen müzik olarak kabul etmeyebilirsin,bilmiyorum senin müzik anlayışın nasıl bişey ama bunu çoğu insan müzik türü olarak kabullenmiş işte buna senin saygı göstermen lazım bende arabesk'i bir müzik türü olarak kabul edemiyorum,Ama bunu çoğu kişi kabullendiği için bende müzik türü olarak saygı duyuyorum buna sevmeyebilirsin RAPi,ama müzik türüne kabullenememeyi bırakın müzik türleri arasında geleceği olan ve zirveye oturacak olan müzik türü olduğunu ve bu yeni akımdan çook insan etkilendiğini gözden kaçırmamak lazım ve senin gibilerinin bunu müzik türü olarak kabullenememesi sadece çekememezliktendir,diye düşünüyorum,basit olduğunu düşünüyorsunuz ama çook zor,bunu dream tv deki hiphoptürk te izlediğiniz rapçilere göre değerlendirmeyin gerçekten bazıları gerçekten bizim anlımızdaki lekeeden öteye bişey değil,