abi rap dinlemem ama rap müziğe saygı duyuyorum açıkçası ama asla rap müziği piyasa oldu diye şebeklik anlamında kullanan insanlara saygım yok ta ısınamadım be. Ama şu bir gerçek eğer bu konserde 18 yaş sınırı olsaydı seyirci sayısı şimdiki sayının 5te 1ine inerdi. ha bi de nedir abi bu rapçilerdeki ingilizce takıntısı her lafın arasına sıkıştırdıkları mc, underground bi de bi popo etme çalışmaları vardır her zaman kendileri amaçlarına ulaştıklarını sansalarda her seferinde komik durumua düşerler yazık rap i böyle algılayanlara yazık rap e böhüüüüü :)