2 cd den oluşuyor albüm . konser kayıtları , ama kayıtlar tertemiz , stüdyo albümü gibi , konser olmasının verdiği sıcaklık da korunmuş . dinledikçe sevilen çok değerli bi albüm
10 Ocak 2006 Salı | Yazan: sinankay
dostum albümde sadece 2 parça canlı kayıt. orjinal cd nin içinde de belirtilmiş bu durum. "Eşbabiye" malatya konserinde, "Nefes" ise bodrum konseri kayıdı ama hakikaten mükemmel kayıtlar.