gittim gördüm ve adama taptım...eli bacağı durmayan...hem göze hem kulağa hoş kombinasyonlarıyla konser boyunca beni mest eden bu yüce insana teşekkür ederim..ayrıca saksafon çalan amcamız da oldukça iyiydi..
kulağımın pasını attılar vallaha sağolsunlar