güzel kardeşlerim 15 senedir elektro gitar çalıyorum. bu adamında hastasıyımdır. elimde olmayan çok az albümü vardır. ancak bu organizasyonu yapan vatandaşların hangisinin aklına bu adamı tutupta çarşamba akşamı getirmek fikri geldiyse onun kafasına.... yazıklar olsun. bu mudur yani izmirde oturmanın sonucu?. çalışan adamız sonuçta gidemiyoruz hafta içi. konseri izlemek için istifamı etmek lazım. yine yazıklar olsun, organizasyonu ayarlayanlar utansın diyorum. başkada bişi demiyorum.