Paso Yeni Melek'te oluyor konserler,herbirinden önce niye Yeni Melek öyle kötü böyle kötü diyoruz ama ısrarla gidiyoruz...Şu koyunluk olmasa üzerimizde herkes çok sağlam bir grubun konserini sırf Yeni Melek'te olduğu için izlemeye gitmese,durum illa ki değişir...Eskiden Maslak Venue vardı,kazablanka vardı ne bileyim spica da amorphis ile tiamat konseri olmuştu..Yani mekan yok değil...Zaten geçen yıla kadar Yeni Melek mi vardı yav....Eğer bir konser ,izleyici mutluluğunu hedefliyorsa,öncelikle organizatörler bu konuyla ilgilenmeli..Ama bizde hiçbirşey yapmayıp,gene laf edip gidersek,adamlar daha iyi bir grubu gene oraya getirir,daha iyisini gene oraya getirir...Ne de olsa para ve millet geliyor...