çok anlamsız..yeni tarzlarını kabul ettirmek için eski albümlerini 'yok saymak'..
bi iki konserden sonra dayanamaz çalarlar gibi geliyo bana..bi de konserlerinde, diğer ülkeleri bilmem ama bizimkiler illaha angelica'yı flan söyletirler abi..yarım saat kesintisiz bağırırlar,yine de söyletiler..