Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dorian & Emre Aydın & Gripin' & Vega & maNga @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • polygon • 16 Mart 2006 00:00 • #617814
    eleştirebilmek önemli bi meziyettir. eleştiride amaç sidik yarıştırmak değil eleştirilen olgunun eksik yanlarının irdelenmesi ve bu olgunun daha iyiye gidebilmesi için yardımcı olabilecek düşüncelerin sunulmasıdır. bunu yaparken en çok üzerinde durulması gereken konuda üsluptur. kendi üslubunun ayarını bilmeyen bir gün aynı uslüpla kendi yaptığı işlerde karşılaşır.tabi bişeyler üretebiliyor ise!
    "falanca da kimmiş? adam mı lan onlar?" tarzı eleştiri(!)leri daha çok kahvehane ortamlarında yapmak lazım. zira insan ancak o zaman kendi seviyesinde cevap alabilir!
    konseri merakla bekliyoruz..emeği geçenlere kolay gelsin...
Bu konunun tüm mesajları