super bi konserdi..en öndeydik :))) maNga'dan yağmur bana pena werdi (cook tesekkur ederımm!) dorian da harikaydı,gripin iyidi, vega da superdi..daha ne diyim!
:: grupların hazırlanmaları cok uzun zaman aldı!
polygon a katılıyorum çok güzel yorum yazmışsın