Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dorian & Emre Aydın & Gripin' & Vega & maNga @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • muse_428 • 20 Mart 2006 00:00 • #617817
    super bi konserdi..en öndeydik :))) maNga'dan yağmur bana pena werdi (cook tesekkur ederımm!) dorian da harikaydı,gripin iyidi, vega da superdi..daha ne diyim!
    :: grupların hazırlanmaları cok uzun zaman aldı!
    polygon a katılıyorum çok güzel yorum yazmışsın
Bu konunun tüm mesajları