Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dorian & Emre Aydın & Gripin' & Vega & maNga @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • infinity_x • 20 Mart 2006 00:00 • #617818
    yaw iiki gitmemişim..istesemde gidemezdim zaten.. gidecek olsamda gitmezdim manga yüzünden ama diğer gruplar we emre aydın gerçekten dinlemeye değer insanlar.. ayrıca manga hakkında ufak ama önemli bi bilgi; mangada seray sewerin programından kullanıyo.. :D
Bu konunun tüm mesajları