yaw iiki gitmemişim..istesemde gidemezdim zaten.. gidecek olsamda gitmezdim manga yüzünden ama diğer gruplar we emre aydın gerçekten dinlemeye değer insanlar.. ayrıca manga hakkında ufak ama önemli bi bilgi; mangada seray sewerin programından kullanıyo.. :D