son bir şey yazmak istiyorum...yorumlarımı bazı arkadaşlara karşı yazmıştım ama onların mesajları şuan silinmiş ve ben öylesine ortalığa saldırmışım gibi görünüyorum:) kimseyle dalaşmak niyetinde değilim sadece yapıcılığımızı korumamızın gerekliliğini savunuyorum..