ben de konserdeydim ve bariyerin de önünde fotoğraf çekiyodum
tek başımayım yanımda sus pus bekleyen adamlar var yani zıplıcam zıplayamıyorum cool takılmaya çalışıyorum tek başımayım deli damgası yemiyim diye ama manga çıktı ben dağıttım artık kendimi fotoğraf makinesini bıraktım bi müziğe bıraktım kendimi 18 yaş sınırı yoktu diye küçük arkadaşlarda gelmişler bayılanlar filan oldu ama eğlenceyi kesmedi bu tabii
ben de özgür'ün bageti kaptım gerçi en öndeyim bana fırlatamadı özgür ama daha sonra bi arkadaşımın elinden kaptım :P sağolsun benim için önemli olduğunu bildiğinden verdi...
ben de o mükemmel yorumları yazan arkadaşa teşekkür ediyorum gerçekten Türk gruplar aldı başını gidiyo ve kaliteli müziğiyle yüzümüzü aydınlatıyo çok mutluyum bu yüzden o arkadaş manga dinlemiomuş pek ama kesinlikle dinlesin diyorum başka bir şey demiyorum :P