doru aslında burda süper olan elektromanyak arkadaşımızdır haksızlık yapmayalım lütfen :):):):)
ya git işine arkadaşım. senin gibi hertelden gideceğime.. neyse kime anlatıyorum sanki.. ister git ister gitme.. gidenlere de karışma bari..
11 Mart 2006 Cumartesi | Yazan: Unfukable