Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Serdar Öztop @ YTÜ Müzik Kulübü Konserleri

  • 46 • 11 Mart 2006 00:00 • #617846
    Ordaydım konserde... Tek kelimeyle muteşemdi Serdar abiyi burdan bir daha kutluyorum sadece onu değil tüm orkestrasını... hepsi birer harika... Konserden sonra albümlerimzi imzaladı sohbet etti bizlerle serdar abi ve orkestrası hepsi süper insanlar... Ama türkiyede ne yazıkki değeri bilinmiyor... bilet fiyatları çok makuldu serdar öztop gibi birinin performansı için ama katılım düşüktü... Olsun yinede müzik kazandı... sağol serdar abi ve ekibi bu gece için....
Bu konunun tüm mesajları