Haber biletix'teki haliyle de böyle arkadaşlar, bi yanlışlık yok haberde, kafa az basıyosa sahne önünün daha pahalı olacağını anlamanız gerekir zaten. Asıl üzücü olan ise deftones'un konserinde bile yaşanan bu salak ayrımcılık. Neyse, ben erken gidip 45'liklerin en ön sırasında olmaya çalışacağım. Güzel bir konser olacağı kesin.