Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Deftones @ Yedikule Zindanları - Yedikule - İstanbul

  • akuPUNKtur • 29 Nisan 2006 00:00 • #618374
    Katatonia - Great Cold Distance (2006) albümü çok iyi arkadaşlar!herkeze tavsiye ederim. deftones la beraber katatonia yıda izleyeceğim için çok mutluyum .önemli olan iyi gruplar dinlemek!tarz ı umrumda değil ben müziğin ruhu olanına ,kalitelisine çoşkusuna olana bakarım.Yok hc olmuş, yok metal, olmuş yok post punk olmuş önemli değil.Siz bazılarınız da bu sabit fikirliliğide bırakın bence!
Bu konunun tüm mesajları