Katatonia - Great Cold Distance (2006) albümü çok iyi arkadaşlar!herkeze tavsiye ederim. deftones la beraber katatonia yıda izleyeceğim için çok mutluyum .önemli olan iyi gruplar dinlemek!tarz ı umrumda değil ben müziğin ruhu olanına ,kalitelisine çoşkusuna olana bakarım.Yok hc olmuş, yok metal, olmuş yok post punk olmuş önemli değil.Siz bazılarınız da bu sabit fikirliliğide bırakın bence!