Hey allahim.Sevmiyosaniz saygı duyun be kardesim.Ki deftones'ten bahsediyoruz.Saygiyi cok fazlasiyla hak eden bi grup.Deftones icin 44 ytl gozu kapali verilir.Bi arkadas hesaplamis.Dogru dio normalde bu konser 140 milyon civarina gelmesi lazim.6-7 tane saglam grubun cikcagi 1 gunluk festival icin bence cok fazla konusuyosunuz.
Yapilan iyi bi iş var.Deftones'i turkiyeye getirmisler.Parada ucurum bi rakam degil.
Ee daha ne ?
Ne diye dir dir ediosunuz.
Pahali geliyosa gelmeyin kardesim.Burda laf ebeligi yapmanın manası ne =)