ilk olarak bilet 40 ytl ye de alınıyodu..ikincisi konser MÜTHİŞTİ!bir grubun canlı performansı bu kadar iyi olabilirdi..arada teknik arızalar da olmadı değil tabi ama sesimin kısılmasına engel olamadı.o barikatı da musti yıktıydı..pek iyi yaptı yahu tabi fazla paran verenler için kötü bir durum örnek teşkil etmesin bu musti size..