Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GSÜfest 2006 @ Galatasaray Üniversitesi - Ortaköy - İstanbul

  • SeGaBo • 21 Mayıs 2006 00:00 • #619236
    tek kelime ile muhteşem di...-haatttuuuunnn;) konsere gidenler bilir=)- duman ın performansına zaten laf yok..ön gruplar da ayrı bi güzeldi kolpa nın basçısıyla nası görüşebiliriz arkadaşlar galiba kolpa nın üyesi degilmiş geçici olarak çalıyomuş adı cem mi ne..ondan önce çıkan grubun adı da libido sanırım ama onlar hakkında bilgi bulamadım bilen varsa..?
Bu konunun tüm mesajları