bu adamı bir kere izlemiştim. açıkçası ilk dinleyişte etkilenmiştim ama şimdi pek öyle gelmiyo. herneyse ben bir konser videosunu seyrettim ve tek sorun adamın çok konuşması üstelik siyaset konuşmasıydı. beni bayaa sıkmıştı. çünkü biraz küçüktüm ve adam empriyalizmden falan bahsediyodu. ama onun dışında aşık veyselin "uzun ince bir yoldayım"ını oldukça iyi coverlamıştı. yinede gidin derim ben...