Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hasan Cihat Örter @ Altunizade Kültür Merkezi - İstanbul

  • larka • 11 Mayıs 2006 00:00 • #619494
    bu adamı bir kere izlemiştim. açıkçası ilk dinleyişte etkilenmiştim ama şimdi pek öyle gelmiyo. herneyse ben bir konser videosunu seyrettim ve tek sorun adamın çok konuşması üstelik siyaset konuşmasıydı. beni bayaa sıkmıştı. çünkü biraz küçüktüm ve adam empriyalizmden falan bahsediyodu. ama onun dışında aşık veyselin "uzun ince bir yoldayım"ını oldukça iyi coverlamıştı. yinede gidin derim ben...
Bu konunun tüm mesajları