Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yavuz Çetin'i Anma Gecesi @ Bronx - Taksim - İstanbul

  • cantadora • 9 Haziran 2006 00:00 • #619564
    Sırf Yavuzcan Çetin'in ilk kez sahne aldığını görmek ve eğitimine katkıda bulunmak için bile gidilmeye değer bir geceydi.. Bence geceye katılan herkes, müzisyenler olsun, seyirciler olsun, Yavuz Çetin'i seven ve değerini bilen insanlardı. Duygu yüklü bir akşam oldu..

    Benim geceye dair tek "keşke"m, bu gece Bronx'ta değil de Kadıköy Shaft'ta, illa Taksim'de yapılacaksa Mojo'da yapılsaydı.
Bu konunun tüm mesajları