müthiş bi gündü:iki gün kendime gelemedim ya nese:)
biğde aşık oldum ama kim olduğunu bilmiyorummm.offf!ya:(
alt gruplardan birinin basscısıydı.o bişi değilde rasmustaki akıye benziyodu gözlükleri falan:)
eğer bizim tayfayı ekmeseydım bizde çıkıyoduk:)
hanı olurda eğlenmek falan isterseniz muthıs bı ortamdı.
seneye kesin ordayım.herkes gelsınn:)