Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Çilekeş & Vega & Zardanadam @ Nermin - Mehmet Çekiç Anadolu Lisesi - Batıkent - Ankara

  • darkcat • 16 Haziran 2006 00:00 • #619857
    müthiş bi gündü:iki gün kendime gelemedim ya nese:)
    biğde aşık oldum ama kim olduğunu bilmiyorummm.offf!ya:(
    alt gruplardan birinin basscısıydı.o bişi değilde rasmustaki akıye benziyodu gözlükleri falan:)
    eğer bizim tayfayı ekmeseydım bizde çıkıyoduk:)
    hanı olurda eğlenmek falan isterseniz muthıs bı ortamdı.
    seneye kesin ordayım.herkes gelsınn:)
Bu konunun tüm mesajları